sábado, 4 de febrero de 2012

INTERPRETACIÓN DESTA SEMANA . Retrato de Kiki, Man Ray (1926)

Man Ray é un dos fotógrafos máis importantes do dadaísmo estadounidense da primeira década de século XX xunto a Marcel Duchamp e Francis Picabia, así como do surrealismo europeo dos anos vinte e trinta. O seu papel en devandito movemento comezou tras un longo período de aprendizaxe en diversos lugares. Primeiro en Nova York, a través dos consellos do fotógrafo Stieglitz, quen lle insiste para que participe na famosa exposición do Armory Show (1913), cuxo escándalo converteuna no punto de partida da vangarda norteamericana. E, despois en París, os seus primeiros traballos encamíñanse cara ao cubismo e cara a investigacións persoais coa realización de pinturas con aerógrafo como Seguidilla (1919). Tratábase de crear unha nova arte, combinando a pintura e a fotografía para chegar á maior confusión entre unha e outra.
FONTE :BIOGRAFIA
VIDEO DA OBRA: ENLACE

Durante máis de vinte anos, foi a musa do barrio parisiense de Montparnasse.
Alice Prin, a quen chamaban Kiki, pousou para os mellores pintores da Europa de entreguerras e relacionouse cos artistas máis relevantes daquela época: Man Ray, Picasso, Breton, Cocteau, Duchamp.
Kiki de Montparnasse non só é un excepcional retrato dunha muller apaixonada e vangardista, senón tamén o testemuño dunha época: os Anos Tolos en Francia, nos que a xente trataba de esquecer a recente guerra e de non pensar no que se aveciñaba..
FONTE :http://www.elmundo.es/suplementos/magazine/2007/418/1190973359.html
  • REALIZAR TRES INTERPRETACIÓNS CON DISTÍNTOS NIVEIS DE ICONICIDAD.
  • VER NIVEIS NA FOTO


  • EXEMPLO




No hay comentarios:

Publicar un comentario